HKJDPtLmcMg3qG2VmeWD46e-j88

Pesanan Penaja

Saturday 28 August 2010

KEGIGIHAN: "WORK SMART", MODAL RM50 MEMBERI HASIL LUMAYAN!


Salam,

Ada rakan yang bijak mencipta pelan perniagaan. Mereka gabungkan sistem pemasaran atas talian yang sangat canggih bagi  mempromosi  produk digital seperti eBOOK atau perisian komputer. Sistem berkenaan dapat mengurus rangkaian keahlian dengan cekap sehingga boleh mengesan butiran komuniti yang bersama mempromosi produk berkenaan. Hasil dari integrasi bijak ini maka wujudlah suatu peluang keemasan kepada sesiapa saja yang mempunyai modal RM50 sahaja bagi menjana peluang untuk menghasilkan potensi pendapatan yang tiada sempadannya. Inilah salah satu kaedah yang termasuk di dalam kategori "work smart" yang kali ini kita membiarkan teknologi bekerja untuk kita.

Jika rakan-rakan gigih, rajin dan istiqamah serta sanggup menggunakan sedikit masa berada di hadapan komputer untuk melakukan kerja-kerja promosi maka peluang terbuka luas. Kelebihan sistem ini ialah ianya memberi anda komisyen yang besar kepada rakan-rakan jika produk-produk yang ditawarkan dibeli oleh orang yang baru anda perkenalkan. Bukan sahaja anda mendapat hasil dari jualan eBook malah anda dapat pendapatan berganda jika memperkenalkan rakan-rakan baru untuk bersama dalam komuniti. Anda tidak perlu pergi ke mana-mana dalam usaha untuk mempromosi produk dan sistem ini anda cuma menumpukan sedikit masa di hadapan komputer.

Apa yang hebatnya ialah anda tidak perlu menunggu lama untuk menjadi ahli - semuanya online dan ianya automatik tanpa menunggu tangan-tangan manusia untuk menyemak pendaftaran anda. Setelah terdaftar maka secara automatik anda diberi satu laman web percuma yang dengannya anda boleh gunakan sebagai alat promosi di mana-mana lokasi dalam talian seperti di blog, Facebook, Twitter, Messenger, Email dan lain-lain.

Setelah anda mendaftar, sistem secara automatik mengatur kedudukan rakan-rakan bawahan yang anda perkenalkan dan yang menariknya ialah semua komisyen yang diperolehi adalah terus ke akaun anda tanpa singgah kepada akaun penaja. Ingat komisyennya cukup besar sehingga mencapai 100% dari harga jualan. Inilah yang dinamakan kerja dari rumah.

Begitu hebat sekali laman web pemasaran atas talian ini sehingga dewasa kini telah dikunjungi lebih dari 73000 pelawat dan setiap hari ramai yang mendaftar sebagai ahli berbayar. Adakah anda hendak melepaskan peluang keemasan ini? RM 50 adalah agak besar bagi sesetengah orang tetapi bayangkan jika ianya diuruskan dengan baik, anda akan meraih pendapatan yang hebat dari kegigihan anda sendiri. Jika anda berminat silalah ke pautannya di sini
   

No comments:

Post a Comment

Pesanan Penting